27 oktober 2006

zware gok

Mijn verjaardag van 30 oktober komt er met rasse schreden aan. Een mooi cadeau vind ik dan altijd heel aangenaam. Voor de aardigheid heb ik zo'n 10 mensen op een rijtje gezet en gegokt welk cadeau ik van hen zal ontvangen. Nu ben ik razend benieuwd hoe goed ik de mensen rondom mij ken en welk cadeau ik juist geraden heb. Op 1 november volgt de uitslag:

1. mijn kinderen: ************
2. Kristien, mijn vrouw: *********
3. mijn ouders: ***********
4. mijn baas: **********
5. mijn collega's: ***********
6. mijn jammer-genoeg-niet-ex: ******
7. Maria Sharapova: *******
8. de burgemeester: **********
9. mijn vrienden: ***********
10. de sliploze dame: ***

3 opmerkingen:

  1. Mijn cadeau staat al klaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat bedoel je met jammer-genoeg-niet-ex? In combinatie met 'Kristien, mijn vrouw' denk ik al aan Mormoonse toestanden...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @goya: :-)
    @alcyon: 't is een term die twee zaken kan betekenen ofwel iemand waar je vanaf wilt maar nog mee opgescheept zit ofwel iemand die je vroeger graag als lief zou gehad hebben maar waarmee het nooit zover is gekomen.Ik vind het wel een originele benaming.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.