25 oktober 2006

oefenen tegen het weekend



Me dit weekend belachelijk gaan maken in een louche bar, dat kan ik me gezien mijn sociale status niet veroorloven. Daarom dat ik deze middag al flink geoefend heb. Stijlvol vers gebakken pannenkoeken eten, is veel minder evident dan dat je zou denken. Aardbeiengelei smeren zonder smossen, hoe doe je dat? En...rol je de pannenkoek op of niet? Snij je hem in stukken of steek je de tot worst gerolde koek in zijn geheel in je mond? Is dat niet te suggestief? Mag je in zo'n bordeeltje annex warme keuken ook choco vragen of wijst dit te strak op dat andere gaatje? Geldt dat ook als er hazelnoten in zitten? Speel je het eten in je eentje naar binnen of mogen de diensters ook eens bijten? Blijven ze dan rechtstaan of bied je uit hoffelijkheid je knie aan? Zeg je dan 'zet u' of is 'laat u maar eens goed gaan' beter? Ga je die hete teljoren te lijf met gerief of hebben ze liever dat je met je blote handen aan de slag gaat? Eet je in stilte of vraag je er als een gete westvlaming een heil muziekje bij? Sheryl Crow? Origineel of een cover? MP3 of wma?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.