16 oktober 2006

het lijflied


een fragmentje uit het muggenbeetlied

10 opmerkingen:

  1. bijt je ook iemand zonder broek? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mug bijt, een bij steekt, muggenbeet steukt...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @heidi: is dat de titel van je nieuwe opname? Nog backing vocals nodig?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We zijn geïnspireerd en bezig met een arrangement op je partituur... de tekst blijft natuurlijk ongewijzigd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. noch de tekst, noch het partituur is van mijn hand. Het liedje bestaat wel degelijk ! Moest je het ooit in je repertoire opnemen zou ik het wat hoger transponeren, bij 'jij'-mp3 luister ik verrast naar je hoge tonen. Een hoogte die alleen kan bereikt worden als men met een vinger in een muizenklem terechtkomt. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hier in meer hebben we toch goeie vallen hè...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nee een schop voor je gat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat heeft buddha toch zo niet bij u bedoeld denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.