11 oktober 2006

nog scherpere Google-sattelietbeelden


Jongeman, ongeduldig wachtend op Deus.

5 opmerkingen:

  1. O, wat beleef ik daar dikke lol aan. Vooral je titel vind ik hilarisch. En zo wordt het toch nog een leuke avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik verschiet er telkens van als er toch nog mensen bestaan die met mijn grapjes kunnen lachen. Doet me deugd jou een plezier gedaan te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je fotoshopkes zijn telkens super geslaagd. Maar soms riskant.
    Dit vind ik één van de betere, vooral uw bijschrift! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @merci voor 't compliment katcat (hopelijk zonder handschoenen aan te pakken :) ).
    Als je wil, maak ik van jou foto ook wel eens een 'riskante' compositie. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.