20 oktober 2006

blootvoetje, onze ooievaar


huisdieren 4

6 opmerkingen:

  1. @els: neen, oef, dat hoeft bij ons echt niet meer. 4 is meer dan genoeg tenzij je me nog gekker wil maken dan ik al ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog een krant... "de standaard"...

    Enne... WIE SPEELT DAAR VIOOL?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de eerste viool speelt mijn vrouw,
    de tweede, derde en vierde mijn dochters,
    de vijfde mijn moeder,
    de zesde mijn jammergenoegnietex
    en ik mag, als ik toestemming heb, met het triangeltje spelen.

    de boekentas is ook van mij; hier ga ik elke dag meew erken om de grillen van de dames te kunnen betalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. en zoals ik zijn er nog drie miljard min 1 (Enzo)!!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.