6 oktober 2006

flat earth society

Ik heb zonet erg genoten van flat earth society in het cultureel centrum van Hasselt. Wie van de muziek van Zappa houdt, doet dit ook van FES. Het optreden van vanavond deed me erg denken aan The Yellow Shark van Zappa: zelfde instrumentarium, gelijke escapades, ook wandelende muzikanten en die onbetwistbare uitmuntende virtuositeit. Maar alhoewel Hasselt de hoofdstad van Limburg is, waren er amper 100 mensen op de afspraak. Dit vind ik toch beschamend weinig voor zoveel kwaliteit. Wat hebben de Limburgers dan wel nodig eer ze uit hun kot komen? Mij niet gelaten, ik had een prima avond. Dit was toch al een tijdje geleden.... alhoewel.

3 opmerkingen:

  1. ik was daar. Niet gezien hé?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo schreef ik mij laatst in voor een workshop improvisatietheater ergens in Limbabwe... helaas ging het niet door wegens gebrek aan belangstelling. Misschien zijn ze op cultuur-dieet hier...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @MM: ik hag geen kleingeld bij, anders had ik wel iets in je schoteltje gegooid.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.