4 oktober 2006

ergo-wat?

Het ergonomisch toetsenbord van mijn nieuwe laptop spaart wel mijn polsspieren maar het nadeel is dat ik er snel zeeziek van word. Na een tijdje chatten volgt de ene fout na de andere. Soms kom ik ermee in een zeer lastig parket. Niet zo prettig als de andere kant 'slet' leest i.p.v. slee of 'dief' i.p.v. lief. Ik ga nu iedere avond oefenen om mijn toetsenbord beter onder de knie te krijgen. Het oefenboek dat dienst gaat doen, is het handboek Word waaruit ik ooit zelf nog les heb gegeven. Die Duitse teksten... dat moet lukken.

2 opmerkingen:

  1. of zijn het de eerste tekenen van het aftakelingsproces... die laptop is wel nieuw, maar die vingers...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aan de "vingervlugheid" van een pianist zal ik nooit kunnen tippen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.