29 oktober 2006

metaalarbeidsters



(Wat vooraf ging) Neen, ik ga niet in detail treden. Ten eerste is dit geen adult-weblog en ten tweede was het zo speciaal dat ik toch nooit tevreden zou zijn over hoe ik het verwoordde.

Wat ik wel kwijt wil, is dat de meisjes erg goed hun best gedaan hebben en dat ze tussendoor heel straffe verhalen op tafel gooiden. Je houdt het niet voor mogelijk wat er zoal allemaal van de meisjes van plezier verlangd wordt. 'Vaak zijn we meer metaalarbeidsters dan prostituees', zei Katrien en dat klopt met hetgeen ik met mijn eigen ogen zelf gezien had.

Knettergek vond ik de klant die gekend staat als 'de notenkraker'. Hier moet ik geen tekening bijmaken zeker? Ik moest niet lang nadenken toen ze me vroegen of ik misschien "een aandenken" wou van de zaak. Ze hebben er speciaal voor mij de haartjes tussenuit geplukt en de handschoenen proper gemaakt. Dat noem ik nu een dienstverlening op maat! "Au revoir monsieur muggenbeet."

5 opmerkingen:

  1. Niet paniekeren Els, ons vaatwasmachine deed haar werk voortreffelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vertel nu nekeer wat uw vrouw daar allemaal van vond?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @alcyon: vermits mijn vrouw deze blog sinds een week ook leest (voelde ze nattigheid? of werd ze getipt?), stel ik voor dat ze daar zelf eens op antwoordt.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.