31 oktober 2006

mensenrechten op de proef gesteld



Het moet geleden zijn van 6 juni 1944 dat er op het Europees vasteland nog zo'n manoeuvre heeft plaatsgevonden als vandaag ten huize muggenbeet. Van kwart na 8 tot half 6 non-stop was ik onder zachte dwang in de weer met een ronkende minitank die gans het huis vol blies met immense stofwolken. Een natte stofdoek hield de grootste partikels tegen. De kleinsten hebben zich vastgeklit in mijn longen, wat goed nieuws is voor jullie, want de koffietafel is weeral een stap dichterbij.

Mijn haren zagen in een wip zo grijs als die van Richard Gere. Als mijn vrouw straks in mij ook nog Richard Gere herkent, dan zou het nog een plezante avond kunnen worden. Jammer genoeg ben ik door deze noeste arbeid zo moe dat ik, eender welk voorstel er komt, toch in slaap zal vallen. Morgen nog de details afwerken en dan oliën. Nu nog een lekkere hete douche..., Kevin Spacey-gewijs, mijn eerste en enigste hoogtepunt van de dag.

4 opmerkingen:

  1. precies billy the kid alle maar charmanter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Richard! finally we found you! We would like to invite you for dinner at the cowside in the hills of Riemst at 20h. You'll be our special guest! The dresscode: come as you are, misty and dusty. After dinner we have a party: "rock the parket"!

    (read with an "english-english" accent)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @liesje: ik krijg je wel afgepeigerd, ook zonder te vermageren hoor! Zorg jij maar dat tegen dan jouw conditie in orde is. En denk eraan, "stop" roepen, helpt niet. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.