29 oktober 2006

glasraam


huisdieren 5. Eigen creatie met glasraamverf.

5 opmerkingen:

  1. mooi! creatieve kinderen? of creatieve papa? of creactieve mama?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. van de vader van de kinderen.... ik vraag me zo af...kan je hieruit ook iemands ingesteldheid afleiden? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja... eigenlijk wel: mah zo'n ne schone vlinderken dat met smart afscheid neemt van den zomer en de realiteit van den herfst onder den oogskes moet zien gevangen achter het venster van den ziel...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik proef de spacecake... of ben je een gezelle-adapt?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. amai... nu begrijp ik het... is dat trouwens lekker? (lol, lol, lol)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.