6 januari 2024

muzieksmaak

Het afgelopen jaar kruisten 2 nieuwe muziekgroepen mijn pad. Voor het harde werk verdiepte ik me in de muziek van Jinjer. Toch waren het vooral Porcupine Tree en het solowerk van Steven Wilson die mijn muzikaal hart wisten te veroveren. Toen ik ontdekte dat Marco Minneman (drum) en Guthrie Govan (gitaar) meewerkten aan drie CD's van Wilson wist ik dat het geen vergissing kon zijn. Rond de vijfde minuut begint Guthrie aan zijn magistrale gitaarsolo.

Minneman, Govan en Bryan Beller vormen samen ook het geweldige 'The Aristocrats'.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.