19 januari 2024

Just for fun

 


Op Facebook  kan je fotospelletjes spelen. Je laadt je eigen (echte) foto op en dan kan je een aantal thema's genereren: piraat, Romeinse keizer, Manga-stijl, hippie, ..... voor elk wat wils. Het resultaat is soms niet voor publicatie vatbaar maar meestal behandelt het computerprogramma je met voldoende respect. Het lijkt wel of je tegelijk een flinke verjongingskuur ondergaat. Bijgaande foto mag dan softwarematig-gegenereerd zijn maar ooit -ooit!- heb ik er zo ongeveer uitgezien, toch als je de haarband en het zelf geverfd truitje wegdenkt en .... er 40 levensjaren aftrekt.

Omdat heel dat social media-gedoe just for fun is, heb ik de foto maar eens tijdelijk ingesteld als 'profielfoto'. Diegenen die me nu een vriendschapsverzoek sturen, moeten mensen zijn die Peace and Love hoog in het vaandel voeren. Wat mis ik tegenwoordig zo'n lieverds!


2 opmerkingen:

  1. Net een verzoekje gestuurd terwijl Emmerson, Lake and Palmer weerklinken. De kruidige geur zal ik erbij denken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Altijd cannabisvrij geweest maar heel vaak aangeboden gekregen omwille van de 'looks'. :)

      Verwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.