9 januari 2024

bakstenen cirkels

De voorbije dagen, nog voor de vries, werd er hier en daar een kleine tuinklus uitgevoerd. Zo werden er 2 vuurdoorns aangeplant, een rode en een oranje, en werden de 3 gemetste cirkels van een van onze terrassen (foto) terug vrijgemaakt - je zag er werkelijk niks meer van - en met nieuwe heesters opgevuld: een oranje azalea, een Magnolia x loebneri 'Merrill' en een wilg met knappe, rode poesjes, de gekende Salix gracilistyla 'Mount Aso'. Van deze laatste hebben we ook één binnen op tafel gezet. Wilgentakjes met katjes in huis ogen niet mis. Vroeger deden mensen dat wel meer.

De 3 cirkels nabij het water;




4 opmerkingen:

  1. Lijkt me een heel tof plekje om te zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klopt, in de zomer is het ook helemaal begroeid met wilde aardbeitjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Ludo,

    allereerst mijn beste wensen voor 2024!
    Ik ben heel blij en aangenaam verrast om te zien dat er hier terug activiteit is!
    Hopelijk kunnen we weer genieten van je leuke tuinprojecten en andere bezigheden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We proberen het terug uit, op proef dus. Ik vraag me af in hoeverre het bloggen nog leeft. En wie is 'anoniem' precies? Bloggers zijn ook welkom op mijn FB.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.