6 januari 2024

opgevist

Omdat mijn eigen laptop nog met mijn eigen zweet en wat tape aan mekaar hangt, mag ik tegenwoordig de laptop van één van mijn dochters geselen. Een verkenning van de harde schijf bracht me bij meer dan 1000 onbekende vakantiefoto's, vermoedelijk met de smartphone genomen. Dat staat daar digitaal stof te vergaren terwijl er hier en daar - naar mijn smaak - écht schone dingen tussen zitten. Ik pik er eentje uit, blijkbaar een strandje in Curaçao. De jeugd van tegenwoordig weet toch niet meer wat schoon is.

Foto: Sara



2 opmerkingen:

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.