5 februari 2005

nu nog de Waxbeurt!

Het weekblad Story heeft de plastische chirurgie bij VLD-parlementslid Margriet Hermans betaald in ruil voor een reportage over de ingreep. Dat zegt Margriet Hermans die ontkent dat haar werk in het parlement onder de operatie heeft geleden.

,,Ik kan eindelijk weer stralen,'' zegt Margriet Hermans deze week in Story . Het weekblad brengt een exclusief verhaal over de schoonheidsoperatie van het parlementslid. Margriet onderging een facelift, een halslift, een ooglidcorrectie en een borstlifting. De exclusiviteit van het verhaal doet vermoeden dat Story de operatie betaalde. In het interview in Story antwoordt Margriet op de vraag of 'de kostprijs van de ingreep een beetje meeviel' het volgende: ,,Maak je daarover maar geen zorgen. Ik kon alles prima betalen.''

Dat Margriet alles prima kon betalen, betekent niet dat ze de ingreep ook betaald heeft. Margriet Hermans: ,, Story heeft me gezegd: trek u van de factuur niets aan, wij regelen dat wel . Ik maak daar geen geheim van. Het gaat om een correcte afspraak. Ik weet ook zeker dat Story niet het volle pond heeft betaald bij de chirurg. Het gaat hier niet om miljoenen, hè?'' (gelezen in Het Nieuwsblad)

Toch jammer dat er geen Wax-beurt inbegrepen was.


copyright muggenbeet