5 april 2005

geurpostzegels (bis)

Alexandra Colen is op haar pik getrapt, dat is geweten. Omdat ze niet in het partijbestuur mag zitten van haar voorzitter heeft ze in een zeldzame creatieve bui ook 'spotzegels' ontworpen. "Wat De Post kan, kan ik ook" - zie onder- moet ze gedacht hebben.

In een telefonisch gesprek vroeg ze of Muggenbeet ook haar werkjes eens wou tonen. "Dan weet iedereen wat ik eigenlijk vind van sommigen van dat kl***bestuur". "Maar zijn het ook geurende postzegels?", wou ik weten, "want anders sluit het niet echt aan bij mijn voorgaande post". "Jazeker ! Ze rieken naar kastanjebloesem".

"Je weet toch mevrouw Colen dat kastanjebloesem als twee druppels water op mannelijk zaad trekt?" "Nu je 't zegt, de geur en de smaak kwamen me al bekend voor" antwoordde ze als van de pot gerukt. "En zijn ze ook echt bruikbaar, want 88 eurocent lijkt me geen gangbare waarde Alexandra?" Verwonderd: "8.8. - H.H. , snap je hem? En natuurlijk kan je ze echt gebruiken. Op de Post hebben ze me verzekerd dat ze zonder probleem op je brieven mogen geplakt worden. Je moet ze alleen van voor bevochtigen en achterstevoor kleven vergezeld van een echte postzegel".

"Maar dan zie je toch niks?" repliceerde ik gevat. Alexandra kwaad: "Hebt gij daar bezwaar tegen? Ik niet!". "Maar smaakt dat dan niet vies?" wou ik toch weten. "Wilt ge me nu excuseren want ge brengt me op leuke gedachten?". Tot wederhoren, groetjes.

copyright: Alexandra - 2005

5 opmerkingen:

  1. Aan mijnheer Veys: "denkt gij nu echt dat Muggenbeet een forum is voor Vlaams Blokkers of Belangers? Geen vierkante mm van deze blog zullen JULLIE hier opvullen. Wat er over jullie inkomt wordt door Muggenbeet bepaald. Probeer met je eigen 'site' maar volk te lokken"

    blog administrator

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze hebben u gevonden muggenbeet, 'tis te hopen dat ge ze kunt afhouden. d'r zijn al meer dan genoeg sites en fora waar ze ongestoord hun gang kunnen gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Precies, daarom mijn principiële houding.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmm... Met alle respect, maar het debat uit de weg gaan en zelfs censuur toepassen... Waar hebben we dat nog gehoord? Triest. Zeer triest...

    Getekend,

    Luis in de pels van àlle extremisten. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een debat? Op een commentsrubriek? Laat me niet lachen. Hoe vaak gaan we heen en weer argumenteren? Duizend keer?
    Parlementsleden van het Blok krijgen bij mij GEEN forum wat de rest van Vlaanderen daar ook over mag denken. Parlementsleden debatteren in het parlement en verkondigen hun mening op de politieke website van hun partij. Mijn blog weigert principieel ruimte aan blokkers (veroordeeld voor racisme!)of racistische en extreem-rechtse praat. Als dat "triest is" volgens u -zoals het concert van Barman door Zeveraar ook al niet goed bevonden wordt- het zij dan zo. Ik denk er gans anders over.

    Muggenbeet, niet extremistische democraat maar die op zijn blog toch een zekere wansmaak tracht te weren.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.