2 juli 2007

net op tijd

Gelukkig zag ik dat klein tekstvakje in de krant: "géén uitstel dit jaar!" Voor 4 juli moeten de belastingsbrieven binnen zijn! Dat deed me eraan denken dat daar, onderin de schuif, die bruine envelop nog ergens stak. Ja, ik vul de papieren versie nog steeds in.

Na de online-optimalisatie van onze terugbetaling van de bouwlening en een betrouwbare berekening van de te verwachten aanslag (taxweb van DVV vind ik hiervoor erg handig en gebruiksvriendelijk) heb ik zonet ons pakje gedeponeerd in de breed uitgevallen brievenbus van de belastingsdienst in Beringen. Alhoewel we nu, sinds lang, terug twee fulltime-inkomens dienden aan te geven, zouden we toch nog wat geld teruggestort krijgen. Laat maar komen. Met vier hongerige kindjes kan je best wat spaarcentjes gebruiken zeker met de vakantie voor de deur.

Deze week gaan we heel even naar zee en in augustus trekken we opnieuw met de tent naar Frankrijk. Waar precies weten we nog niet. De brug van Millau hebben we vorig jaar overgeslagen en wil ik toch gezien hebben. Ook de Pyreneën staan nog op het lijstje. We zien wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.