4 juni 2005

lange arm.

De vervangingspool voor leerkrachten is definitief en volledig afgevoerd. Pas afgestudeerden, laatstejaars of mensen die zoals ik net hun D-cursus (GPB-opleiding) afgerond hebben dienen zich nu in te schrijven op de "databank voor leerkrachten" van de VDAB. Half juni zou deze databank online staan. Ik zal dit dan ook maar doen zeker? Mijn curriculum vitae heb ik al geactualiseerd en ik heb hem ook een frisse layout meegegeven. Hoop doet leven, al komt zowat iedereen mij moed inspreken met het gezegde dat een lange arm en een goede kruiwagen meer zoden aan de dijk brengen.

1 opmerking:

  1. Gewoon volhouden Ludo, iemand met jouw inzet en capaciteiten vind vast wel iets!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.