25 december 2006

DVD onder de boom


Het scheelde geen haar of er waren dit jaar GEEN geschenken onder de kerstboom. De kerstman geraakte bij zijn overkomst naar België in een hels avontuur betrokken maar gelukkig bereikte hij het Europese vasteland zonder veel kleerscheuren. Het is uitsluitend dankzij zijn stuurmanskunst en eindeloze moed dat ik vandaag een DVD rijker ben: King Kong ! Eerder deze week ontving ik ook de DVD-box van Monty Python waardoor ik momenteel nog een grotere fan van Terry Gilliam's animaties geworden ben dan ik ooit geweest ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.