27 december 2006

als bloggen niet lukt


Er zijn van die avonden dat ik er niet toe kom om iets te bloggen. Déze avond bijvoorbeeld. Eén of andere troela zit me al de hele tijd af te leiden. Eerst zit ze met haar kont op mijn klavier, dan hindert ze mijn zicht door met haar "meisjes" te wiebelen, dan zeurt ze weer over haar nieren en -enkele seconden geleden nog- ontnam ze me mijn adem door met haar bleke en naar jasmijn ruikende dijen mijn hoofd in een klemgreep te houden. Blogt dan maar eens iets!

En volgens mij is ze nog van alles van plan.

8 opmerkingen:

  1. ja man, je bent wel heel vlug afgeleid!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat ze van plan is om het licht uit te doen, zodat ze even kan bekomen van de schrik die ze kreeg om dat individu in de zetel te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch knap hoe je in die extreme omstandigheden blijft volharden in het bloggen!!!

    Petje af

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A man's gotta do what a man's gotta do.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo'n steenpuist op die plek, dat had ik niet verwacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. blijven visualiseren zou ik zeggen, wie weet komen zulke nachtmerries nog eens tot leven...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mens kan toch tegenslag hebben hé, wil je eens rustig bloggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou niet meer proberen te bloggen met Scarlett in de buurt.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.