23 december 2006

verlaat me niet

Vier keer op rij won Gorky's Mia de 100 op 1. Zopas stootte Brel Gorky van de troon met zijn 'ne me quitte pas'. Mia blijft wel op de tweede plaats staan. 'Twee meisjes' van Raymond van het Groenewoud-met die fantastische gitaarsolo- sleepte de derde plaats in de wacht. Dat Wim De Craene nog niet is vergeten door de radio 1-luisteraars doet me veel plezier want 'Tim' blijft een heel knap nummer.

Op 20 december vorig jaar, verkozen onze Waalse landgenoten Brel eveneens tot de grootste Belg. Brel staat met maar liefst 5 liedjes in het lijstje van de 100 op 1. Jan de Wilde en Deus hebben beiden twee nummers in de top 10.

3 opmerkingen:

  1. voor mij alvast een perfecte top3!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In zijn geheel prachtige radio-uren moet ik zeggen, en inderdaad een uitmuntende top-10.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. inderdaad, mooie radio. Ons landje heeft prachtige muziek voortgebracht.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.