14 november 2006

stemknoppen in zwart-wit


de achterkant van mijn gitaar

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi! En word opeens verdrietig want mijn vriend heeft onlangs mijn gitaar uit colère op de gang gezet en dat ik hem maar moest komen halen. En ja, geraakte er niet. Snap het nut ervan niet want had nog ander grief bij hem liggen. Man, man, waar is de logica. Afin, gitaar is foetsie en mijnheer gaat voor mij een nieuwe kopen. Maar was eraan gehecht, hij vond ze zelfs beter dan zijn akoestische en ik had ze al negen jaar. Een identiek dezelfde zal ik natuurlijk nergens meer vinden bwèèèh-snik-snik. En dat voor een muzikant, zo behandel je toch geen waardevolle instrumenten en zeker niet die van een ander, nietwaar?

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.