17 januari 2005

een teller.

Ik probeer met mijn blog toch enig niveau te halen. Heel wat blogs vind ik in de buurt komen van bullshit. Zopas evenwel nog een hele goeie ontdekt -ik heb het ook laten weten- "ZonderZever". Via zijn blog (template) ben ik er ook in gelukt om een aanbieder van een goeie gratis teller (counter) te vinden. De teller is zopas geïnstalleerd op mijn eigen blog. Ik had er eerst een Amerikaanse opstaan maar wat ik precies wou weten ('wie bezoekt er nu eigenlijk mijn blog' en 'via welke links') kwam ik er niet te weten. Grappig in dit verband vind ik dat Kwaadbloed meedeelt dat ook de flikken zijn blog bezoeken. Terecht maakt hij de opmerking dat zij 'toch onderbemand' waren?! Via Luc Verhelst zijn blog ben ik ook bij Belstat terecht gekomen. Deze teller heb ik er ook bij opgezet. Nu natuurlijk benieuwd.