16 juli 2011

geheugenkaart

De Groene Citadel van Hundertwasser
(op de foto klikken voor een groter formaat)

In haar blitse groene Sony Cybershot stak nog een volle geheugenkaart. Of ik die foto's er niet af kon doen zodat ze nieuwe foto's kon maken. Aja, de Efteling komt eraan en Dresden ook. Het merendeel van de genomen foto's voerde me terug naar Maagdenburg, waar we een aantal nachten verbleven in het kader van onze Hundertwasserbewondering. De geheugenkaart liet me toe deze Ossi-trip te beleven door de ogen van mijn kleinste dochter.

Op een aantal foto's zat te veel beweging. Maar heel wat beelden had ze bijzonder aardig vastgelegd. De foto's winnen aan kracht doordat, allicht per toeval, het beeldformaat op 16:9 stond, wat erg brede foto's oplevert. Ik laat je even mee kijken naar Heleens achterkant van ons hotel, de Groene Citadel van Maagdenburg. Hier merk je, veel beter dan aan de drie andere zijden, dat de natuur het gebouw stilaan mag veroveren. In het groen bevindt zich een kinderopvangcentrum met speeltuin en al.

Er staan nog andere schoon foto's op. Voor alle veiligheid zal ik de schoonsten ervan extra bewaren op onze externe harde schijf. Want vakantiefoto's verliezen zou voor mij een kleine 'ramp' zijn. Op vakantiefoto's lijkt alles nog zoveel mooier dan in 't echt.


1 opmerking:

  1. ik bewaar onze vakantiefoto's ook op een externe harde schijf. 't Zijn zulke prachtige herinneringen waarmee je de reis opnieuw kan beleven, anders vervagen de prachtige herinneringen met de tijd....

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.