11 januari 2007

ohmygod

Zowat iedere worst die uit Apple's darmen geperst wordt, is op het moment zelf al een hype. Live streaming, uit zijn voegen barstende media-aandacht, bloggers, ... . De adoratie is naar mijn bescheiden mening soms aandoenlijk. Al respecteer ik ieders smaak. Maar een iets meer kritische geest zou toch niet slecht zijn. De Iphone, een geweldig apparaat? Kan zijn, maar dan wil ik het toch eerst zien en testen. Da's betrouwbaarder dan de reclameblaadjes of de peptalkjes van de grote Applebaas.

Veel interessanter, grappiger en origineler dan die telefoon, die me willens nillens doet denken aan zo'n Victorinox zakmes met vijl, kurkentrekker, schaar, vergrootglas, kompas en Rambo-lemmet, lijkt mij de OhMyBod. Testen kan helaas nog niet -want nog niet hier te koop- maar de reclameslogan vind ik alvast té gek: a whole new way to plug 'n play. Goed gevonden.

Het lijkt me ook een heel speelse uitdaging om een aangepaste playlist samen te stellen. Wat het oor graag heeft, is meestal wel geweten maar welk deuntje al dan niet vanonderen aanslaat, moet nog proefondervindelijk blijken. Technisch gezien kan Eddy Wally zelfs een beter resultaat opleveren dan Robbie Williams of Pink, zo je wil. Zelfs een liedje over huiselijk geweld kan meer deugd doen dan een teder liefdesliedje. Zo'n paradoxen, daar kick ik op.

Nog Iphonerelativering op askatasuna en onnozelheidmag.

    6 opmerkingen:

    1. Bah zeg, ik wil niet aan Eddy Wally denken hoor als ik met die OhMyBod bezig zou zijn. Yuckie.

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Straks gratis bij uw Flair-jaarabonnement. En ge kunt er ook uw tanden mee poetsen.

      BeantwoordenVerwijderen
    3. Muggenbeet,

      Ga jij jezelf vertegenwoordigen op de Bwards?

      Of toch minstens bij BlogmeetLeuven?

      BeantwoordenVerwijderen
    4. Ik wilde hier iets zeggen over het Zwitsers zakmes, maar om één of andere reden laat ik het maar zo.

      BeantwoordenVerwijderen
    5. @eve: zeg het maar hoor. Maar ik hoop dat het niet is wat ik denk.

      BeantwoordenVerwijderen

    Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.