1 januari 2007

Dina's snoepjes


Op de salontafel staat momenteel een hele doos vol met de snoepjes van Dina ter beschikking van onze gasten. Jaja, ze bestaan ook in 't echt. Af en toe snoep ik er ook één. En dan nog één. Vol spanning doe ik de rode wikkel eraf in de hoop een hoopje weggesmolten chocolade te vinden. Jammer genoeg vind ik alleen ongerepte snoepjes. De sukkeltjes hebben de streling van Dina's billen moeten missen. Jammer voor hen en jammer voor mij. Al vond ik dat laatste exemplaar precies toch aan de klammige kant. Zou het Dina's zweet zijn... of... ?

7 opmerkingen:

  1. het zou ook kunnen dat één van onze kinderen wat Fanta gesmost heeft...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lol, ze laten iets aan de verbeelding over anders worden de hersentjes maar lui.

    Nog de beste wensen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tis maar wat je lekker vindt he...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Plots vond ik die Dina een toffe meid en de snoepjes kregen opeens een heerlijke bijsmaak. Helaas, enkele weken geleden daalde ze weer in mijn achting toen ik haar terugvond in een folder voor juwelen met slogans van het puurste consumentitis. De verpakking mag dan mooi zijn, maar de inhoud valt wat tegen. Gelukkig geldt dat niet voor de snoepjes.
    Overigens een zoet 2007 gewenst!

    Kris Peeters

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haar hoofd/hersenen is/zijn daarom ook een minder interessant deel van dina. De snoepkes met pellekes laten me koud :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind Dina een vreed lekker stuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @anonymus: hou je wel nog enkele dagen in. Dina is momenteel met een Daktarin-kuur bezig. Of het aan de snoepjes dan wel aan haar dansleraar te wijten is, is volgens Frank Deboosere nog niet duidelijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.