30 september 2006

vijverplanten

Een mayonaisepotteke met enkele stengels waterkruid kost al snel twee euro. Deze week ben ik van plan om mijn vijvertje uit te mesten. Ik kap dan altijd zo'n twee kruiwagens waterplanten op de composthoop. Ik vind dat zo'n zonde. Daarom deze oproep: als er natuurliefhebbers zijn die wat vijverplanten kunnen gebruiken (watermunt, pijlkruid,....), je kan ze bij mij komen halen. Een snel mailtje volstaat (muggenbeet@gmail.com). Dit aanbod geldt niet voor commerçanten of rechtse rukkers. Wel zelf af te halen in Tessenderlo!

2 opmerkingen:

  1. Oei, sorry, 'k wist niet dat mijn vissen ook politiek moesten worden gediscrimineerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik deel het liefst uit aan vrienden of aangename mensen, wat niet wil zeggen dat jij dit niet bent.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.