10 september 2006

"papa's zijn grote kinderen"


Bloggen of internetten in de tuin onder één van de appelbomen... mmm... dit is nog één van mijn weinige dromen met materialistische inslag. Vanaf volgende week kan het er eindelijk gaan van komen. Als alles goed zit, zou er morgen maandag een bestelling moeten aankomen met daarin een laptop met draadloze internetverbinding en bijhorende router. Een speelgoedje voor de papa, al zal wellicht ook dit kastje snel door de kinderen veroverd worden.

We kozen, na een dagenlange maniakale prijs/kwaliteitsvergelijking, toch niet voor één van de Acers van de school van mijn ega maar wel voor een Dell-aanbieding in het kader van hun 'terug naar school'-promoties. Dit leverde zo'n 150 euro korting op, geld dat meteen kon geïnvesteerd worden in 2 nieuwe zetels voor ons totaal afgeleefd salon. Hierover later meer maar de grasgroene kleur van het stofke zal ongetwijfeld gespreksonderwerp worden in de familie.

3 opmerkingen:

  1. Ah, is de beslissing genomen?

    Je zal het merken, draadloos surfen is echt een openbaring.... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik herinner me je laptopfoto van je terras, de paraplu met daaronder de tafel en de stoeltjes nog levendig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik herinner het me ook, al kijkende vanuit het winderige en koude Finland naar de schitterende belgische weerberichten :s

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.