25 december 2005

Petrucci geprintscreend.

Gisteren ben ik via video.google.com terechtgekomen op een interessante muziekvideo van Liquid Tension Experiment. Verdorie, dacht ik, hier zitten knappe close-ups tussen. Zou ik, ondanks de erg beperkte resolutie, hier niks kunnen mee doen. En jawel... met enkele trukskes (print screens, kleurtoevoegingen en filters) kwam ik in een wip tot een paar goeie resultaten die als postkaart, T-shirtbedrukkingen of zo best bruikbaar zijn. 't Moet niet altijd moeilijk zijn. Maar 't blijft natuurlijk een kwestie van smaak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.