4 mei 2005

donderdagnacht om 23.55 uur.

Wie ooit de aandrang voelde om mijn Blogger-profiel eens te lezen, zal gemerkt hebben dat ik een grote fan ben van The Young Ones en Bottom. Canvas is nu zo lief om Bottom uit te zenden en dat wordt dus lachen geblazen. Rik Mayall en Adrian Edmondson spelen de pannen van het dak als gedegenereerde losers die hun tijd verdoen met solosex, drinken, schrokken en gokken. Niet zelden monden hun onderlinge ruzies uit in pangevechten, stampen in de genitaliën en gespreide vingers in de ogen. Bottom is complete anarchie, zinloosheid ten top gedreven en daarom de dag van vandaag zo heerlijk om naar te kijken.

Maar wat ik niet zo goed snap, is dat Bottom net als The Green Wing en net als Coupling pas om vijf minuten voor middernacht uitgezonden wordt. Humor is geen vieze ziekte en hoort dus thuis in prime time. VT4 is op dat vlak wat mensvriendelijker. Married With Children wordt er om 19.10 uur op ons losgelaten en dat is voor mij een heel wat redelijker uur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.