23 mei 2020

Pink highlights op dit moment

Als die van Temptation Island hun hoogstaande dialogen 
mogen bezoedelen met een soort van Engels, dan mag ik dat ook:
Some Pink Highlights


Linkerkant: 
Roos 'Félicité et Perpetué
Buddleja alternifolia 'Unique'
Roos 'Sweet Pretty'

Rechterkant:
vingerhoedskruid (zaailing, goed gevuld)
struikmargriet 'Summer Pink'
Vederdistel (Cirsium rivulare 'Atropurpureum')

zaailing - wild roosje

Rhododendron ponticum

... en we sluiten af met Geranium sanguineum 'Max Frei' (tevens een prachtige herfstverkleuring) en Rosa Glauca. Dit bergroosje staat hier op verschillende plaatsen en gaat mooi samen met de Erysimum 'Bowles Mauve' die me enorm verrast met zijn langdurige bloeiperiode.






6 opmerkingen:

  1. Ik denk dat ik meer temptation zou voelen in jouw tuin als op dat eiland ;-)
    Wel een andere soort temptation, maar toch...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amazing, om het ook eens op zijn Engels te zeggen ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Geef mij maar dit ipv dat eiland!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een erg fraaie collage. Die kleuren spreken me, naast paars/blauw, erg aan in de tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij mij staat er momenteel niet veel in bloei, maar wel nog een beetje in de kleur met mijn pioenroos en mijn geranium. Ik vind die roos bovenaan links erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.