21 december 2019

nieuw mobieltje


Na héél veel jaren trouwe dienst heb ik mijn GSM opgeborgen en vervangen door een nieuw mobieltje. Weggooien doe ik dat oude ding niet want het werkt nog, alleen staat er een kruis over het scherm en hapert de oplaadkabel. Het blijft straf dat de originele batterij nog steeds naar behoren functioneert. Hopelijk gaat de nieuwe even lang mee. Het blinkend ding kostte me 53 euro en zodra ik een micro-simkaart heb stel ik hem in gebruik. Over de kleurenkeuze was er thuis wel wat te doen. De 5 andere gezinsleden vinden het blauw - 'azuur' volgens de folder - maar niks maar ik vind het zelf best oké. De rode variant is ook nog te doen, de andere beschikbare kleuren zijn saai tot lelijk.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.