24 december 2019

bijzondere waarnemingen

grote wolbij
Mijn blog werd vandaag uitgebreid met een nieuwe pagina: "bijzondere waarnemingen". Je vindt deze pagina bovenaan, naast homepage, blogosfeer en contact & copyright. Ik probeer hier alle wat aparte waarnemingen uit onze ecologische tuin te verzamelen inclusief een link naar een gepubliceerde foto of blogpost. Er is nog wat werk aan maar het begin is gemaakt.

De grote wolbij (hiernaast) is zo'n recente vondst. Je staat versteld wat er allemaal opduikt en dat gewoon door de natuur een kans te geven en vergif uit je tuin te bannen.

2 opmerkingen:

  1. Een lezer (Hilde) meldt me dat het sinds de nieuwe lay-out niet meer lukt om een reactie achter te laten. Deze fout moet ergens bij Blogger liggen. Ik heb de reactiemodule nagekeken en dit staat wel degelijk op 'iedereen kan reageren'. Hopelijk is dit tijdelijk. Vink zonder Google-account zeker 'ik ben geen robot' aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bijzondere waarnemingen is herdoopt tot 'BEESTEN'.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.