3 april 2008

zomaar

omdat jullie het blijven zien zitten om hier te passeren :)

4 opmerkingen:

  1. Ziet dat er naturel ook zo uit of heb je wat lopen fotoshoppen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er is wat schaduw toegevoegd. Zonder flits getrokken. Ik gebruik enkel Adobe elements, dat volstaat voor normale gebruikers. Ik doe dit al zitten, al lopend is het vrij moeilijk. Eigenlijk had ik eerder volgende reactie verwacht van jou: "natuurlijk passeer ik hier, je bent mijn grote toeverlaat en rots in de branding" :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Zapnimf: Heb je de titel en het bijschrift goed gelezen? En dan krijgt hij zo'n reactie. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @georgina: ik heb begrip voor Zapnimf. Ze heeft zo ook haar moeilijke dagen. Meestal vallen die gelijk met haar bezoekjes aan muggenbeet, althans dat leid ik af uit de menstruatiecycli die ik van al mijn fans probeer in kaart te brengen:-)
    Alles voor de wetenschap. Tussen haakjes en tussen het zwanzen door: zapnimf blogt prima!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.