9 mei 2014

milieuambities gewikt en gewogen

 meer informatie en duiding op de website van de Bond Beter Leefmilieu

De voorbije dagen, weken, jaren heb ik voor mezelf een rangschikking van de politieke partijen opgesteld volgens hun overeenstemming met mijn eigen opvattingen. Kunnen gaan kiezen vind ik heel belangrijk. Ik breng dan ook met volle goesting mijn stem uit. Ik maak er geen geheim van, zo ziet mijn lijstje er uit: Groen, sp.a, pvda, cd&v, vld, nva, ldd en tenslotte de bende van Dewinter. Volgens de analyse van de Bond Beter Leefmilieu zit ik goed met de 3 stemmen die ik dacht uit te brengen. 10 keer 'overtuigend'. In een Nederlandse stemmentest scoorde de partij voor de dieren ook heel goed.


1 opmerking:

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.