16 mei 2012

fluitenkruid


Fluitenkruid in Liebroek, Tessenderlo






      3 opmerkingen:

      1. Ik krijg nooit genoeg van dit "kantwerk aan de kim". Mooi! En het doet me altijd glimlachen bij de herinnering aan hoe hardnekkig Zoon1 "fluitefruit" bleef zeggen in zijn kleuterdagen...

        BeantwoordenVerwijderen
      2. Een beetje verder in de straat is een volledige verhoogde berm - ik schat wel 4 breed en meer dan 100 m meter lang een witte zee van fluitekruidbloemschermpjes. Prachtig zicht, zo'n onkruid.
        Ook op de E40 in de buurt van Everberg is er stuk berm waar deze beauty de show steelt.

        BeantwoordenVerwijderen
      3. ja, fluitenkruid steelt momenteel overal de show. Het is gewoonweg prachtig. "Kantwerk" vind ik wel een goeie omschrijving.

        BeantwoordenVerwijderen

      Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.