30 juni 2011

de eerste pluimen

Als mijn lieve lezers me vriendelijk vragen om hen op de hoogte te houden van het groeiproces van de winterkoninkjes en me daar zelfs rijkelijk voor willen vergoeden, dan kan ik niet anders dan nog maar eens een foto op mijn blog te zwieren. Normaal gezien zou dit pas binnen enkele dagen gebeuren maar omdat stoere vader winterkoning dreigde van me bijeen te kloppen als ik niet ogenblikkelijk in actie schoot, is de nieuwe foto al voor vandaag. Zoals ik ook tegen vader winterkoning al gezegd heb zijn de 'kindjes al groot geworden' en 'lijken ze net op de papa'.

de eerste pluimen staan erop


2 opmerkingen:

  1. Zalig om dit zo te volgen.
    Deden wij vorig jaar met een merelnest. Met als resultaat een hele hoop foto's ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is hier een hele reportage. Mooi Gelukkig gaat alles goed met de jongskes!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.