14 december 2008

we deden dat beter dan verwacht

de rangschikking na de laatste match van de heenronde

Diest Q, het ploegje waarin ik mee tafeltennis, speelde gisteren in Bierbeek zijn laatste wedstrijd van de heenronde. Het werd een nipte zege (6-10) voor Diest en daarmee kunnen we terugblikken op een prima eerste competitiehelft: negen gewonnen matchen en slechts 1 verliespartij en dit tegen een wel erg sterk Werchter.

Over mijn eigen prestaties ben ik niet zo tevreden. Iets meer dan de helft van mijn matchen gewonnen maar dit kan beter. Niet dat dat allemaal zo nodig moet maar een sportman wint nu eenmaal graag. Op sportief vlak is dit dan ook mijn voornemen voor 2009: al mijn tegenstrevers vernederen en verpulveren :) . Te volgen op sporza.be of -bij gebrek aan interesse van de openbare omroep- op http://competitie.vttl.be/index.php?div_id=541&menu=4&perteam=1&week_name=??&club_id=137.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.