4 december 2008

banners in overvloed

Ik ♥ Muggenbeet

In Nederland bestaat er een klein dorpje, eigenlijk een buurt, met krak dezelfde naam als mijn blog: Muggenbeet. En dankzij dit pittoresk dorpje kan je op deze site muggenbeet-banners naar believen downloaden. Gemakkelijk, niet waar?

Er staan ook video's en foto's op deze site maar... doordat deze automatisch van het net worden geplukt door een stomme computer, hebben ze geen fluit met het mooie dorpje te maken maar alles met mijn blog. Een prima wisselwerking :)

4 opmerkingen:

  1. Plezant he! Da's nog eens een dorp voor mij...0 inwoners :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend!

    Ik ben zo jaloers. Ik ben bang dat het eerste moosability dorp nog uitgevonden gaat moeten worden. Ze kunnen Erps-Kwerps natuurlijk nog altijd hernoemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou nou! Dat zijn leuke dingen voor de mensen!
    Zou ik zo nergens zeggenschap over kunnen krijgen?

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.