26 december 2008

neem een snoepje op 2009

Ik had ook een kerstkaartje of een nieuwjaarsbriefje op mijn blog kunnen zetten en u allemaal van die prettige feestdagen kunnen toewensen. Maar ik dacht zo, de techniek staat niet voor niets. Laat mij mijn lezers allemaal uitnodigen om te grabbelen in mijn favoriete snoepdoos. Wat je gehad hebt, heb je gehad en kunnen ze u niet meer afpakken.

Als alles goed zit (mijn scripts en zo) moet je gewoon op "open de doos" onder de afbeelding klikken en heb je maar uit te kiezen. Die rechts vanonder vind ik de lekkerste. Je kan er lekker lang op zuigen.


8 opmerkingen:

  1. Voer voor ongeduldige vissen, of het verhaal van het bli(e)kje en de snoe(p)k!
    Er zijn nog wachtenden voor u!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee , dank U maar de verpakking is wel representatief voor de inhoud.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @tony: hou je vriendin er buiten :)
    @duvel: je wordt liever met de dag, ooit komt het nog goed met je.
    @frank: wat je ziet is het voedsel van de toekomst (en nu zwans ik niet hé)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Na AH suikervrije harde katjesdrop zijn Mokatines mijn lievelingssnoepjes.
    Ik dacht altijd dat ze uit Arabië kwamen...
    En dan ga ik nu de doos openen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @zapnimf: binnen 10 jaar zou dit de gewoonste zaak van de wereld zijn; kwestie van aanpassing.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.