12 december 2008

onze nieuwe jarige

De jongste thuis -geboren als dropje van 2,888 kg- wordt vandaag 8.

Heleen had de start van haar verjaardag allicht helemaal anders voorgesteld. Want deze morgen was ze aan het kressen alsof er een krokodil in huis zat. Bovenop een stoel was ze hysterisch aan het doen, net als de andere dames in huis. Heb ik me toch even kwaad gemaakt want de duivel des huizes was ocharme een muisje dat met deze winterse temperaturen de warmte van onze living was komen opzoeken. Een muisje... dat je er kan van schrikken ok, maar er schrik van hebben? 

4 opmerkingen:

  1. Weerom een proficiat! Dat gaat daar nogal vooruit bij jullie.

    Ik heb ook een muis in huis maar die vertikt het om te vertrekken of om zich te laten pakken. En da's nu al anderhalve maand denk ik. Ik word er een beetje zenuwachtig van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In december is het haast iedere dag iets. Kerstvakantie is altijd werkvakantie.

    Nog succes met je muis ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een muis die zich niet laat pakken,waar woont gij?in een klooster ;)
    mug december is toch uw lievelingsmaand maar 14 dagen werken en dubbel betaald
    verder aan heleen een dikke proficiat en 8kaarsjes
    de geiteling

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @anoniem: inderdaad. Maar we hebben wel internet, dat wel.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.