22 juni 2008

belangrijkste feed van het millennium

Omdat jullie het zo massaal vroegen, krijgen jullie hier eindelijk dé foto van mijn middageten van vandaag. Of: hoe overleeft een vegetariër?

Op de foto: een plat bord met blauwe rand getoucheerd door een mes en vork, 6 halve pootjes, licht gekarameliseerde witloof, vergezeld door pangebakken dungeschilde nieuwe aardappeltjes zonder rozemarijn en een heerlijke quornfilet met maismantel. Niet op de foto: een échte Brusselse kriek als nadronk. Behalve spruitjes zal er niet veel te maken zijn dat nog lekkerder is.

    9 opmerkingen:

    katcat zei

    Een foto met uitleg van vegetarische lasagne ging anders ook niet misstaan.

    Patrick zei

    Leve de seizoensgroenten Ahum :)

    bart zei

    quorn, is dat niet van kip gemaakt?

    zeezicht zei

    Mmm lekker! witloof is mijn lievelingsgroente!

    Kris zei

    Het ziet er nog redelijk uit :))

    Menck zei

    Spruiten zijn top! Behalve voor mijn medemens achteraf, weliswaar.
    Gestoofd witloof is mijn nummer twee en mijn groententop drie sluit ik af met (rauwe!) bloemkool.

    [muggenbeet] zei

    @menck: zijn wij als twee druppels water?

    elke zei

    Ik heb mij laten wijsmaken dat echte veggie's geen quorn eten omdat dat brol is. Ben ik verkeerd ingelicht?

    Zapnimf zei

    /me kijkt eens rond naar de onverlaten die massaal zouden gevraagd hebben.

    Haartje betoeterd?
    Laat die mens toch gewoon zijn schone hof posten in het vervolg.