4 januari 2006

onweerstaanbare knaap

In mijn fotoalbums snuisteren levert altijd wel bizarre vondsten op. Op onderstaande foto ben ik te zien in de voortuin van mijn ouderlijke woning. Mooie viooltjes trouwens. Het geweldig pakje dat ik draag was op maat gesneden voor mijn eerste communie. Onder het dichtgeknoopt jasje draag ik nog een korte broek. De witte sokjes deden ook toen al de meisjesharten sneller kloppen. Of dat zou toch moeten. Het strikje paste perfect bij mijn schoolrapporten die minstens even goed waren als die van Siegfried Bracke en het zou me niet verbazen als het boekje in mijn linkerhand de songteksten bevatte voor de Heilige Mis die op komst was.

Wie had gedacht dat uit zo'n braaf manneke ...

1 opmerking:

  1. Looi (van onze verslaggever ter plaatse)

    Op een enkele uitzondering na, en dan is het nog maar de vraag het welk men precies bedoelt met het eerste deel van de samenstelling, is gatlikkerij nooit mijn ding geweest. Ik wil bij deze discussie dan ook zonder veel trammelant hier mijn standpunt voor de vuist weg neerschrijven (wat men in het Engels ‘fistwriting’ noemt). Zonder onderhandelingsronde, wars van enig compromis, met een onverzettelijkheid die zelfs X. Verboven niet in zijn genen aantreft , durf ik te beweren dat muggenbeet sr. alle mogelijke journalistieke aspiraties van de jonge muggenbeet jr. heeft vervuld (‘self made gnat’). Op welke gronden is deze straffe uitspraak (‘sm talk’) gebaseerd? Op niet meer en niet minder dan naakte onbetwistbare cijfers (‘the naked ciphers’)! Science!
    U hoeft niet meer dan vergelijken met Y. Desmet, geflatteerd journalist en behept als geen één met het betweterige opstekend vingertje, zichzelf al te graag bombarderend tot de heilige geest van Vlaanderen en tevens voorzitter supportersclub G. Verhofstadt. Als dat niet kan tellen. Tik de naam ‘yves desmet’ in bij Google en men bekomt momenteel 610 relevante verwijzingen. Waarbij van sommige kan afgevraagd worden what the fuck ze te maken hebben met de ingegeven tag. Typ nu ‘muggenbeet’ in en men stoot op 631 links! Zelfs world wide is men het er dus over eens dat muggenbeet met zijn blog veel relevanter is dan de hoofdredacteur met zijn kwaliteitskrant. God bless this blog!

    Men zegge het voort.
    Hugo Cramps

    Nawoord 1: onder ons gezegd, ik zeg dit dus niet voort, ik vermeld het zelfs niet in mijn eigenlijk artikel (wil immers geen huiselijke rel ontketenen, ken genoeg de ravage van zo’n niets ontziende furie) , maar, muggenbeet, het verontrust me een beetje, op blz. 54 en 55 van de google-links wordt uw naam steevast gekoppeld aan “sex tegen betaling”. Ik hoop het vermoeden te mogen koesteren dat dit een waanzinnige error is van de zoekmachine. God bless your wife.
    Nawoord 2: ik kan het niet nalaten, volledige objectiviteit staat me hoog in aanzien, “hugo cramps” staat voor 794 relevante links! En in wat een gezelschap verkeert deze bescheidene! Een site vermeldt in één adem deze florissante man, de enige echte Cramps Hugo dus, met Black Crowes, Lenny Kravitz, Midnight Oil, Sonic Youth en andere Willy Devilles. God bless the commentmakers of your blog!
    Nawoord 3: kijk eens op: http://forum.politics.be/showthread.php?t=44320. Het ultieme bewijs dat vele media u graag citeren. God bless you. En nu is het wijwater helemaal op.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.