25 december 2004

plezante feestdagen.

Ik wens alle bezoekers van mijn weblog plezante feestdagen en een deugdoend verlof. Ik wens hetzelfde ook aan mezelf want ik zit al drie dagen met serieuze koppijn, keelpijn, uitbrekend zweet, een ambetante hoest...kortom ik heb het serieus zitten. 't Was lang geleden dat ik nog eens ziek ben geweest. En net nu, tijdens deze hectische periode- kerstperiode is de periode dat ik als amateur-chef-kok meer aan het vuur sta dan aan tafel zit-, heb ik prijs. En weten dat er vrouwen zijn die al klagen over een bevalling !

Binnen twee uur komt de eerste groep gasten aanschuiven. Er is me gevraagd scampi's met getomateerde looksausboter te bereiden. Deze keer wil ik het eens klaarmaken zoals het echt moet (ik heb altijd mijn plan getrokken met een pot cocktailsaus). En daarvoor is internet dus zo'n geweldig ding. Wat in Google ingetypt en ik kwam uit bij de Piet, van SOS Piet. Het recept gevonden en afgedrukt. Ik kan er aan beginnen.

Laat het bij jullie ook smaken.