13 december 2004

Oudervertegenwoordiging.


De uitslag van de verkiezing van de nieuwe schoolraad van de Freinetschool De Step is vandaag bekendgemaakt. Samen met Veerle en Lieve ben ik verkozen als vertegenwoordiger van de ouders. In april 2005 wordt deze nieuwe schoolraad actief. Deze schoolraad heeft voornamelijk een adviserende bevoegdheid. Zelf verschiet ik een beetje van de 'uitslag' want ik had toch een redelijk radicaal programma. Blijkbaar zijn er dan toch heel wat ouders die, net als ik, best wat verandering willen. Bij deze wil ik alle ouders danken voor het uitbrengen van hun stem. Ik hoop op een zeer goede samenwerking. Merci mensen.

1 opmerking:

  1. Je goede uitslag is DANKZIJ je 'radicaal' programma. Proficiat en maak er iets goeds van.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.