6 juni 2012

D-Day




3 opmerkingen:

  1. Mijn echtgenoot herinnerde mij er vanmorgen ook weer aan. Het is op 6 juni nooit uit zijn gedachten, zegt hij.
    Die Venusovergang ging onze neus trouwens voorbij: bewolking. Dan maar kijken op internet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Elk kruisje een (jong) leven, een gebroken gezin. Waanzin die me telkens treft.
    Het valt me in Australië telkens op dat daar veel bewuster wordt omgegaan met hun gesneuvelde landgenoten. En terecht vind ik. Duizenden kilometers reizen om te sneuvelen in een oorlog die slechts enkele gewild hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoe het Gemenebest zorg draagt voor hun kerkhoven over gans de wereld, tot de bloemetjes toe, is prachtig en het moet een hart onder de riem zijn voor de familieleden van de gesneuvelden.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.