9 maart 2007

vrouwendag in Paal


Ik wil me bij deze verontschuldigen bij alle vrouwen die wel eens op deze blog passeren omdat ik gisteren, op de officiële vrouwendag, niet de tijd gehad om met een lederen zweepje op hun blote billen te komen kletsen. Veel moet je daar niet achter zoeken maar de angst om een ongeneeslijke venerische ziekte op te lopen zit tegenwoordig bij mij diepgeworteld. Vandaar dat ik de vrouwendag heb doorgebracht met mijn eigen vrouw. In Paal dan nog wel.

Paal is een stuk van Beringen, één van onze buurgemeentes maar toch net over de taalgrens (vanaf Beringen beginnen de Limburgers te vertragen en te ichéndichen). Bert Kruismans kwam er optreden in het cultureel centrum. Zijn opvoering 'wereldberoemd in Vlaanderen' viel echt in mijn smaak. Bert heeft me vaak aan het lachen gebracht. En een man die kan lachen op de vrouwendag dat is toch heel bijzonder.

Na onze thuiskomst ben ik meteen in slaap gesukkeld. Toen kon ook de vrouwendag voor mijn echtgenote niet meer stuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.