10 maart 2007

nieuwe fase

Ben ik blij dat het graafwerk er opzit. Gedaan met schoppen en kruien. Vandaag werd er gestart met de nieuwe fase: een stevige en waterpasse buitenrand voorzien. Over deze rand wordt de folie geplooid waar op zijn beurt de buitenboordsteen (afwerking) komt te liggen. Voor dit werkje heb ik ook de eerste onkosten gemaakt: de aankoop van 500 kg cement om met de zand chape of stabilisé te maken. Tot nu toe was er nog geen euro uitgegeven maar vanaf nu zal dit pijlsnel veranderen. Tot aan de grote vakantie weet ik alvast waarvoor ik ga werken.

    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten

    Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.