3 maart 2007

nog drie weken

Zoals muggenbeet, zo kan ik het ook. Met grote trom aankondigen dat je begint met start-to-runnen, dat je 5 km gaat lopen zonder te rusten en er dan in 't geniep vanonderdoor muizen. Luie wammes!

Neenee, we lopen nog. Ja, er zijn al afvallers en ja, ik bengel meestal aan de staart maar iedere progressie werd met succes uitgejogd. De voorbije week liepen we 5 maal 800 meter en vervolgens 2 maal 1100 meter. En binnen exact drie weken wordt het startsein gegeven voor die volle vijf kilometers, hét einddoel van start-to-run. Tevens hét moment, lijkt me, om onze groep eens met een foto op deze blog te zwieren. Ik zal je nu al zeggen, het zijn allemaal spieren die je ziet.

    2 opmerkingen:

    1. Volhouden! Het gevoel dat je krijgt als je de 5 km uitloopt is fantastisch

      BeantwoordenVerwijderen
    2. We gaan het proberen Pierre, merci voor de support.

      BeantwoordenVerwijderen

    Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.