8 september 2008

survivaltip

Stel: je bent samen met iemand die je heel graag ziet op overlevingstocht. En plots stoot je droogweg op een probleem. "Dedju, vaseline, een pot vaseline heb ik nodig" en 't is nogal dringend maar de meest nabije vaselinewinkel ligt -ergens- ver weg achter de horizon verdoken. Bedenk dan dat de natuur je een handje kan toesteken. Een prima oplossing in die situatie ontdekte ik gisteren, eerder bij toeval, maar toch goed gevonden, vond ik zelf. En dat doe ik nog steeds.

7 opmerkingen:

  1. Da's dan toch veeleer plak- in plaats van glijwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bak, k zal de tip doorgeven aan mijn homo vriendjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. allemaal goed en wel maar wat heb je nu eigenlijk gebruikt om dat ding eruit te krijgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @menck: vergelijk het met behangpap: het schuift prima maar als je te lang wacht dan stijft het wel op. Maar je hebt tijd zat hoor.
    @tony: het ding vind je in natte zones, bij mij onder andere elke dag in de zwemvijver.
    @katcat: of hij bij die vriendjes ook werkt kan ik je niet garanderen, want niet op uitgeprobeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gewoon technisch vraagje. Moet je dat ding nu oraal innemen, vaginaal uitsmeren of anaal opsteken om het desgewenste vaseline effect te verkrijgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waarom kwam ik hier lezen?
    yuk (mét y).

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.